SINAVA RANDEVU SAATİNDEN EN AZ YARIM SAAT ÖNCE KİMLİKLERİYLE GELİNMELİDİR.
ÖĞRENCİLER SINAVA VELİLERİYLE GELMELİDİR.
NAKİLLER SEBEBİYLE KONTENJANIN DEĞİŞMESİ HALİNDE GÜNCEL KONTENJANLAR SİTEMİZDEN İLAN EDİLECEKTİR.
BAŞVURU EVRAKLARININ OKULA TESLİM EDİLMESİ İÇİN SON GÜN 23/10/2025'TİR.
BAŞVURU EVRAKLARI:
1. FORM DİLEKÇE (ek-1 Başvuru sırasında doldurulacaktır).
2. NÜFUS CÜZDANININ ASLI VE 1 ADET FOTOKOPİSİ
3. Halkbankası Isparta Merkez Şubesi TR73 0001 2009 5450 0016 0003 89 IBAN Nolu ISPARTA VALİLİĞİ ANA DOLU GÜZEL SAN. LİS adlı Okul Aile Birliği hesabımıza 500 TL yatırıldığına dair banka dekontu. Okuldan başvuru yapılması durumunda makbuz karşılığı elden alınabilecektir. (Açıklamaya öğrenci TC Kimlik no ve ad soyadı yazılacaktır.)
4. ÖĞRENCİ SAĞLIK DURUMU RAPORU (Tek Hekim Raporu)
5.ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER İÇİN SAĞLIK KURULU YA DA ÇÖZGER RAPORU
6. YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER İÇİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINAN DENKLİK BELGESİ
7- ORTAOKUL BAŞARI PUANINI GÖSTERİR BELGE
8-ÖĞRENCİ BELGESİ
**ÖZEL YETENEK SINAVI KONTENJAN VE BAŞVURU BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ